Betűméret:
Перспективний план роботи практичного психолога ДНЗ
| Термін | Відповідаль. | |
| І. Робота з дітьми | ||
| 1. Психолого – діагностична та профілактична : | Протягом року | Психолог |
| - обстеження дітей старшої групи, проведення діагностик. | ||
| - аналіз результатів практичної діяльності дітей. | ||
| - з’ясування індивідуальних особливостей поведінки і розвитку дітей | ||
| - проведення діагностики сімейних відносин допомогою проективної методики «Малюнок сім ї » | ||
| - вивчення характеру взаємовідносин в групах, наявність комфорту. | ||
| - визначення психологічної готовності дітей до школи. | ||
| - складення картки індивідуального психологічного розвитку дитини. | ||
| 2. Корекційно – розвивальне: | ||
| - розвиток навичок спілкування; | ||
| - вироблення впевненості та розвиток позитивної « Я- концепції». | ||
| - зняття страхів, запобігання неврозам; | ||
| - зниження агресії. | Протягом року | |
| ІІ. Робота з педкадрами | ||
| 1. Прийняти участь у проведені педрад: | 2011р. | |
| - розвиток мовлення у молодших групах; | Березень | |
| - вплив різних видів ігор на засвоєння дітьми знань з розвиток мовлення; | 2012р. | |
| 2. Круглий стіл : «Полегшення адаптації дітей до умов ДНЗ». | Серпень | |
| 3. Консультації на запити вихователів та адміністрації. | 2011р. | |
| ІІІ. Робота з батьками | Протягом року | |
| 1. Анкетування батьків. | Вересень | |
| 2. Лекція для батьків: | Листопад | |
| «Доросла людина – відповідальність за всебічний розвиток дитини». | ||
| « Чим заняті дошкільники дома». | ||
| « Готуємося до школи». | Квітень | |
| 3. Оформлення батьківського куточку ( по групам) | ||
| актуальні проблеми виховання | ||
| адаптація | ||
| моя дитина | Протягом року | |
| Індивідуальна консультування батьків за запитом. | Протягом року |
comments

.jpg)