Основні напрямки діяльності
Концепція виховної системи:
• Забезпечення комфортних умов для цілісного розвитку особистості дитини: психофізичного, інтелектуального, емоційно-морального, соціально-особистісного .
оволодіння дітьми державною мовою; зв’язок вивчення української мови з вихованням національної свідомості та патріотизму.
• Інтеграція родинного та суспільного виховання
Основні принципи побудови виховної системи
• Комфортність кожної дитини та дорослого у дошкільному закладі.
• Особистість дитини – головна цінність.
врахування вікових та індивідуальних особливостей дитини
• Системність виховання
• Виховувати – навчаючи.
• Принцип ігрової діяльності як основної частини дозвілля дошкільника
• Творчість вихователя – найважливіша ознака педагогічної культури
Основні напрямки виховання
• Пізнавальна діяльність
• Виховання національної свідомості та патріотизму
• Фізкультурно-оздоровче виховання
• Формування здорового способу життя
• •Валеологічне виховання
• Сприяння творчому розвитку особистості
• Стимулювання і корекція поведінки за допомогою психологічної служби дошкільного закладу
• Родинно-сімейне виховання
Велика увага у роботі закладу приділяється наступності дошкільної та початкової освіти. Підвищуючи рівень мотиваційної готовності дітей до навчання в школі, вихователі знайомлять дітей середніх та старших груп з правилами поведінки учнів, читають літературні твори , проводять бесіди, ходять на екскурсії . Випускники нашого ДНЗ мають необхідну, як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно- вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовки до навчання в школі, що було виявлено за результатами контрольних занять по різних розділах програми по виявленню індивідуального рівня підготовленості до навчання в школі з шести років вихователем-методистом Фількорн Н.М.,завідуючою Раті М.Ф., та практичним психологом Раті Є.Ш.
Колектив дошкільного закладу бере активну участь у заходах району . У яких зайняли слідуючи місця :
У 2007 р. - ІІ місце у конкурсі: «Краще розвивальне середовище дітей дошкільного віку».
У 2010 р. - ІІ місце у конкурсі: Кращій стан фізичного розвівання у дошкільних закладах».
У 2011 р. – ІІІ місце у конкурсі оглядів серед багато групових навчальних закладів « Весели нотки» .
У 2011 р. – ІІІ місце у конкурсі « Кращій стан трудового виховання у днз».
У 2011 р. – ІІІ місце у конкурсі « Кращій дошкільний заклад у 2011 році»
Методична робота ДНЗ здійснюється на основі рекомендацій Базового компонента дошкільної освіти,діючих програм « Я у Світі» та « Впевнений старт»,використовуються рекомендації та розробки журналів»Дошкільне виховання»,»Палітра педагога» ,кращий творчий досвід вихователів району.
Завдання на 2011-2012 навчальний рік.
1.Розвиток логіко – математичних здібностей дошкільників.
2.Продовження роботи по розвитку комунікативних здібностей дітей кожного вікового періоду.
3.Валеологічне виховання дошкільників.
4. Підготовка 5 річних дітей до шкільного навчання.