Основні напрямки діяльності

Betűméret:

 

Основні напрямки  діяльності

Концепція виховної системи:

• Забезпечення комфортних умов для цілісного розвитку особистості дитини: психофізичного, інтелектуального, емоційно-морального, соціально-особистісного .
 оволодіння дітьми державною мовою; зв’язок вивчення української мови з вихованням національної свідомості та патріотизму.

• Інтеграція родинного та суспільного виховання

Основні принципи побудови виховної системи
• Комфортність кожної дитини та дорослого у дошкільному закладі.
• Особистість дитини – головна цінність.
 врахування вікових та індивідуальних особливостей дитини
• Системність виховання
• Виховувати – навчаючи.

• Принцип ігрової діяльності як основної частини дозвілля дошкільника
• Творчість вихователя – найважливіша ознака педагогічної культури

Основні напрямки виховання
• Пізнавальна діяльність
• Виховання національної свідомості та патріотизму
• Фізкультурно-оздоровче виховання
• Формування здорового способу життя
• •Валеологічне виховання
• Сприяння творчому розвитку особистості
• Стимулювання і корекція поведінки за допомогою психологічної служби дошкільного закладу
• Родинно-сімейне виховання

 

Велика увага у роботі закладу  приділяється наступності дошкільної та початкової освіти. Підвищуючи рівень мотиваційної  готовності дітей до навчання в школі, вихователі знайомлять дітей середніх та старших груп з правилами поведінки учнів, читають літературні твори , проводять бесіди, ходять на екскурсії . Випускники нашого ДНЗ мають необхідну, як загальну (фізичну, інтелектуальну, особистісно- вольову), так і спеціальну готовність (включаючи засвоєння предметних знань, умінь, навичок), підготовки до навчання в школі, що було виявлено за результатами контрольних занять по різних розділах програми по виявленню індивідуального рівня підготовленості до навчання в школі з шести років вихователем-методистом Фількорн Н.М.,завідуючою Раті М.Ф., та практичним психологом Раті Є.Ш. 

 Колектив дошкільного закладу бере активну участь у заходах району .   У яких зайняли слідуючи місця :

У 2007 р. - ІІ місце у конкурсі: «Краще розвивальне середовище дітей дошкільного віку».

У 2010 р. - ІІ місце у конкурсі: Кращій стан фізичного розвівання у дошкільних закладах».

У 2011 р. – ІІІ місце у конкурсі оглядів серед багато групових навчальних закладів « Весели нотки» .

У 2011 р. – ІІІ місце у конкурсі « Кращій стан трудового виховання у днз».

  У 2011 р. – ІІІ місце у конкурсі « Кращій дошкільний заклад у 2011 році» 

Методична робота ДНЗ здійснюється на основі рекомендацій  Базового компонента дошкільної освіти,діючих програм « Я у Світі» та « Впевнений старт»,використовуються рекомендації та розробки журналів»Дошкільне виховання»,»Палітра педагога» ,кращий творчий досвід вихователів району.

Завдання на 2011-2012 навчальний рік.

1.Розвиток логіко – математичних здібностей дошкільників.

2.Продовження роботи по розвитку комунікативних  здібностей дітей кожного вікового періоду.

3.Валеологічне виховання  дошкільників.

4. Підготовка 5 річних дітей до шкільного навчання.

comments

Качественная укладка линолеума или как сделать правильно прикатку линолиума
Попробуйте смотреть сериал все серии на одном сайте. Можно смотреть без ограничений.

Támogatóink:

     

Google PageRank