Betűméret:
Підвищення рівня фахової майстерності
| Зміст роботи | Термін | Відповід. |
| Опрацювати рекомендації щодо календарного | протягом року | вих. |
| – тематичного планування в ДНЗ. | ||
| Опрацьовувати новинки методичної | ||
| літератури. | протягом року | вих. |
| Підвищувати свій фаховий рівень шляхом самоосвіти (зошит). | ||
| систематично | вих. | |
| Валеологічне виховання дошкільників : | ||
| зміст і основні завдання опрацювати. | вересень | вих. |
| Організація спостережень в ДНЗ. | ||
| вересень | вих. | |
| Відвідання відкритих занять в районі. | сист. | вих. |
| Опрацювати „Екологічна культура та нородні природознавчі традиції.” | жовтень | вих |
| Опрацювати інструктивно-методичні рекомендації щодо організації роботи в ДНЗ. | грудень | вих |
| Активізація підготовки 5 річних дітей дошкільного навчання. | січень | вих |
| Опрацювання методичних рекомендацій до проведення дидактичних ігор. | лютий | вих |
| Безпека життєдіяльності дошкільника. | квітень | вих |
| Підготувати план до „Літнього тижня безпеки”. | травень | вих |
| Виготовити папки пересувки для батьків по безпеці життєдіяльності дітей. | протягом року | вих |
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:
· Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;
· Tеоретично - практичниі семінари;
· Cемінари-практикуми;
· Колективні перегляди занять.
· Школа молодого вихователя «Шлях до майстерності»
Facebook Social Comments


.jpg)